محصولات مراقبت از پوست

خواص روغن گل محبوبه شب

بوی روغن گل محبوبه شب یادآور حیاط خونه مادربزرگ برای خیلی از ماها است. گلی که در روز جمع می‌شود و در شب شکوفا می‌شود.

در افسانه ها آمده است که محبوبه شب یک درخت بهشتی است که توسط یکی از خدایان هندی، کریشنا به زمین آمده است. در طب هندی یا همان آیورود، گیاه محبوبه شب برای اهداف مختلفی مانند تب، سرفه، آرترید روماتوئید و غیره استفاده می‌شود.

روغن گل محبوبه شب یک روغن فوق‌العاده در طب آیورودا است. با توجه به طیف وسیعی از اثرگذاری موضوع جالبی برای تحقیقات علمی شده است.

این آنتی‌اکسیدان و روغن دارویی اثرات مثبت زیادی از تسکین درد تا کم کردن تب دارد:

۱- روغن گل محبوبه شب: درمان انواع مختلف تب

محبوبه شب یک تب‌بر خارق‌العاده است. می‌تواند تب‌های مختلفی از جمله تب مالاریا، دنگ و تب‌های ویروسی را کاهش دهد. همچنین می‌تواند از رشد باکتری و انگل‌های مولد تب جلوگیری کند.

۲- روغن گل محبوبه شب: می‌تواند دردهای زانو و سیاتیک را آرام کند

محبوبه شب به علت خاصیت ضدالتهابی می تواند دردهای آرترید زانو را آرام کند. می توانید هر بار چند قطره روغن محبوبه شب-جوجوبا سائوکا را روی زانوی دردناک ماساژ دهید.

۳- روغن گل محبوبه شب: سرفه‌های خشک را آرام می‌کند

می‌توانید چند قطره روغن محبوبه شب-جوجوبا را روی سینه خود بریزید و ماساژ دهید

۴- روغن گل محبوبه شب: خصوصیت ضدآلرژی، ضد باکتری و ضد ویروسی دارد

محبوبه شب به عنوان یک ضد آلرژی، ضد ویروسی و ضد باکتری فوق‌العاده عمل می‌کند. از رشد E.coli و باکتریهای استاف جلوگیری می‌کند و یک سری از عفونت‌های قارچی جلوگیری می‌کند. همچنین از یک سری عفونت‌های قارچی پوست جلوگیری می‌کند.

۵- روغن گل محبوبه شب: تقویت کننده سیستم ایمنی

می‌توانید برای مدت ۲ ماه ۳بار در روز از روغن محبوبه شب-جوجوبا سائوکا استفاده کنید تا اثر آن را در سیستم ایمنی خود ببینید.

۶- روغن گل محبوبه شب: تقویت موها

مصرف روغن محبوبه شب می‌تواند شوره سر را کنترل کند. روغن محبوبه شب-جوجوبا مثل تونیک مو است و باعث تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو شود. همچنین می‌تواند سفید شدن مو را به تاخیر بیندازد و سایر مشکلات پوست سر را آرام کند.

۷- روغن گل محبوبه شب: اثر بر روی پوست

محبوبه شب یک آنتی اکسیدان است و عامل ضدالتهاب فوق‌العاده است. نه تنها از بوجود آمدن جوش جلوگیری می‌کند بلکه از بوجود آمدن اولین علائم پیری روی پوست نیز جلوگیری می‌کند.

۸- روغن گل محبوبه شب: جلوگیری از اثر رادیکال‌های آزاد بر روی بدن

بیماریها و پیر شدن عمدتا در اثر آسیب رادیکال‌های آزاد به بدن ما هستند. محبوبه شب یک آنتی اکسیدان قوی هست که می تواند فعالیت و اثر رادیکال آزاد را سرکوب کند.

همچنین می‌تواند از بوجود آمدن سلولهای سرطانی جلوگیری کند. ماساژ روغن محبوبه شب-جوجوبا بر روی بدن آن را قوی و سالم نگه می‌دارد.

0
    0
    کارت خرید شما
    سبد خرید شما خالی است.برگشت به فروشگاه